Veel eigenaren grijpen de feestdagen aan om wat extra aandacht op hun bedrijf te vestigen. Er zijn speciale acties en promoties en het is een mooie gelegenheid de klanten eens extra te benaderen. Voor zowel STACH als Koel heb ik in de aanloop naar de Paasdagen een passende illustratie gemaakt.

vrolijk pasen_03-01-01

Koel wil tegenover haar Facebook-volgers vooral van zich laten horen met een beste wens en zich zichtbaar maken op het medium. Daarom maak ik voor Koel altijd gebruik van heldere kleuren en creëer ik een variatie op het bestaande ontwerp van het logo aangevuld met een korte boodschap. De oranje contourlijnen zijn een goed contrast bij het blauwe logo. Daarnaast blijven veel kleurcombinaties mogelijk. In deze digitale flyer staat de paashaas met paaseieren centraal, die ik speciaal voor deze dagen heb ontworpen.

Mijn illustraties voor STACH zijn altijd zwart-wit, maar eveneens duidelijk in vorm. Deze illustraties maak ik -zonder uitzondering- met een zwarte vulpen op papier, waarna ik ze scan en in Photoshop zonodig bij elkaar breng en bewerk. Deze tekening is specifiek gemaakt naar aanleiding van een Paaspromotie in de winkels, waarbij een groot Paasontbijt te winnen is. Ieder ei bevat een briefje waarop een verrassingsboodschap staat. Dit komt op een losse manier toch duidelijk in de illustratie naar voren.

verrassingsei_03